PDA

Pogčedajte punu verziju : zanimljivo parce koda...


krcko
05. 12. 2006., 01:08
bachite pogled ovde:
http://www.beyond3d.com/articles/fastinvsqrt/

veoma zanimljiva InvSqrt funkcija, ja sam procitao objasnjenje ali i dalje na kontam na koji nacin radi :)
ima i zanimljivu istoriju.. :)

zark0vac
05. 12. 2006., 08:06
Zanimljivo iskodirana funkcija mada licno ne volim previse matematike u programiranju, a ovde je ima... dosta... :) Detaljniju analizu koda mozete naci ovde (http://www.lomont.org/Math/Papers/2003/InvSqrt.pdf) kao i diskusiju (http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=36238) na B3D forumima.

krcko
06. 12. 2006., 00:43
pa kakvo je to programiranje bez mate? :)

to je onda samo pisanje unapred naucenog koda :D

LiquidBrain
06. 12. 2006., 08:31
Nije matematika ta koja cini programiranje, to su algoritmi koje sam programer smishlja.
Naravno da se izracunavanja ne mogu odraditi bez matematike, ali za neke aplikacije matematika je nebitna. Primer mrezni servisi... Naravno u aplikacijama koje obradjuju grafiku matematika je neizbezna i to uglavnom vektori i analiticka geometrija u ravni i prostoru. Ostatak se svodi na osnovne matematicke operacije. Izuzetak su tu igrice koje mogu da koriste engine za fiziku, pa ce onda trebati i malo fizike ali nishta strashno. I josh jedan izuzetak je taj da ukoliko imamo algoritam koji radi mozemo ga optimizovati nekom naprednijom matematikom (pod uslovom da se radi o nekim izracunavanjima).

Inace, da, i mene smara matematika ali je za neke stvari neizbezna, pa je uvek korisno poznavati je.

Ilija Studen
06. 12. 2006., 09:36
pa kakvo je to programiranje bez mate? :)

to je onda samo pisanje unapred naucenog koda :D

Tvoj profesor bi bio ponosan da pročita ovo :p Nisam baš siguran za budućeg poslodavca, ali nikad se ne zna...

bNasty
06. 12. 2006., 09:36
pa ce onda trebati i malo fizike ali nishta strashno

:1064:

LiquidBrain
06. 12. 2006., 09:59