PDA

Pogčedajte punu verziju : Specijalističke studije iz E-poslovanja, FTN, Novi Sad


Dragan Varagić
25. 01. 2006., 20:54
Evo lepe vesti (bar za neke od vas) - Danas je Nastavno-naučno veće FTN-a donelo odluku o osnivanju Specijalističkih postdiplomskih studija iz elektronskog poslovanja. Da bi se upisale ove studije potrebno je da student postdiplomac ima završen fakultet.

Detalji na:
http://www.iimeuro.ns.ac.yu/
http://www.pretraga.co.yu/razvoj/razvoj/strana.php?s=e-poslovanje_specijalisticke
http://draganvaragic.com/weblog/index.php?itemid=27

Btw. Slučajno sam Koordinator ovih specijalističkih studija, a učesvovao sam u njihovom osmišljavanju smerova, predmeta i programa :)

Biće još informacija...

[nq]
25. 01. 2006., 22:27
Posto sam trenutno student spomenutog fakulteta, ne bih komentarisao. :)

Ilija Studen
25. 01. 2006., 22:56
A zašto si onda komentarisao? :p

Voleo bih da čujem više detalja.

[nq]
25. 01. 2006., 23:04
Razumi me morao sam. Zaista ne razumem ponasalje pojedinih akademskih institucija, i ljudi.

Evo procitao sam sve informacije koje si nam dao. I moram priznati da je to lepo, sto se desava... Pozitivno u svakom slucaju, drago mi je da cujem da je FTN deo toga, ipak je on moj faks, iako sumljam da cu ikada ista reci lepo o njemu :)

Sve je to palo mnogo nisko.

Dragan Varagić
25. 01. 2006., 23:37
Ima nekoliko veoma bitnih detalja koji se odnose na ove studije:
- Ovo su postdiplomske studije i tu ne važe ista pravila kao na dodiplomskim studijama.
- Profesori dolaze sa različitih fakulteta (NS, BG), i mi ih biramo...
- Profesori su veoma stimulisani (čitaj - dobro plaćeni) da rade ono što bi trebalo, tj. ono što se dogovorimo da će da se predaje. Na IIM/EURO napravili su čitavu metodologiju kako da se nose sa profesorima (pre nego što ih izbace ako preteruju) da predaju ono što se dogovori.