DevProTalk

DevProTalk (http://www.devprotalk.com/index.php)
-   Web aplikacije, web servisi i software (http://www.devprotalk.com/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Kako je nastao activeCollab (http://www.devprotalk.com/showthread.php?t=6620)

boccio 03. 11. 2008. 17:24

Kako je nastao activeCollab
 
Inace, na temu same konferencije BizBuzz ja sam bio prisutan samo drugi dan, i mogu reci da je bilo zanimljivih prica. Kao najinteresantniju bih izdvojio pricu Tatjane Lukic - definitivno jedina prica iz "esnafa" koja ima zaista pravu upotrebnu vrednost. Jedva cekam da je Flylord okaci online sa ostalim video materijalom, da odgledam ponovo natenane.

Ostalo je bilo ok - bas mi je bilo drago da cujem pricu @mileusne, Ilija je dao interesantnu retrospektivu aC-a... Jedino mi je usi zaparao jedan detalj, mislim da ipak tu ima more than meets the eye :)

Statement #1 - aC je nastao jer sam bio student i nisam mogao da priustim Basecamp od $10/month
Statement #2 - razvoj aC-a je kostao $20,000

Malo tu mozda ima i poneke kontradiktornosti, ne? :D

godza 03. 11. 2008. 17:39

Kako je nastao activeCollab
 
Nema, kada je rekao da je aC nastao dok je bio student, to je govorio o opensource verziji aC-a. $20.000 je kostao razvoj commercial activecollab-a, koji je medjuostalom 95% rewrite starog. U tu cenu su ukljuceni troskovi smestaja, firme, birokratije, plate coveka koji je radio za nas, troskovi opremanja kancelarije, opreme (3 apple rachunara) i nashi troskovi zivota.

bluesman 03. 11. 2008. 17:45

Mislim da boccio pita odakle tih 20k ako niko nije uleteo sa parama?

Ilija Studen 03. 11. 2008. 17:57

@Boris:

Ti si bio drugi dan kada je net bio OK. Prvi dan, kada smo mi došli uopšte nije radio.