Citat:
U čemu je razlika? Postoje metodi kojima se može sa izvesnom sigurnošću utvrditi kojom brzinom klinac kapira koje stvari i na osnovu toga ga rasporediti u odgovarajuće odeljenje. Po čemu bi se razgovor sa psihologom razlikovao od prijemnog ispita?
|
Nisam u to ubeđen, jer kako rekoh - deca su u pitanju i ima vremena da se promene. Pa najbolje da se deca odmah razdvoje prema tome u kojoj dobi je naučilo da priča, možda? Eh...
Znaš li nekog ko je "propao" ili nije imao priliku da se usavrši i iskaže u životu, samo zato što je u osnovnoj školi bio u odeljenju sa "prosečnim"?
Citat:
Ako se inicijalna odluka pokaže kao pogrešna, lako je izmeniti je. Takve odluke nisu za vjek vjekova, a osnovna škola traje celih 8 (9? šta je bilo sa tim?) godina.
|
E tu mislim da grešiš i to opasno. U toj dobi nekom servirati da je glup i slično, verovatno može da ima žešće posledice, možda i da psihički ubije dete u smislu da pokopa i svaku šansu da se promeni. A dete može samo da bude povučenije i slično.
Opet, nisam stručnjak, ali verovatno ima razlog zašto je kako jeste..