15. 12. 2006.
|
#74
|
profesionalac
Qualified
Datum učlanjenja: 25.10.2006
Poruke: 134
Hvala: 0
0 "Hvala" u 0 poruka
|
Citat:
Originalno napisao bojan_bozovic
Bas tako, a mozda je buduci Heisenberg ;-) Izvini, na osnovu onoga sto se u sedmom, osmom razredu osnovne pokaze, ne moze se niko usmeravati. Osnovna je tu da stvori radne navike, pre svega, a tek se kasnije, u srednjoj, mogu videti pravi afiniteti, jer je gradivo slozenije. Ko ono bese imao keca iz matematike, Tesla? I da, Markoni je dobio Nobelovu za radio, mada je kasnije, nakon dodele, ustanovljeno da je Tesla napravio prvi radio.
|
Slažem se. Usmeravanje ne znači pitati dete šta bi voleo da bude kad poraste u 8 razredu pa mu preko veze omogućiti upis u tu i tu srednju školu. Tokom odrastanja i obrazovanja deci treba omogućiti da sami pronalaze svoje afinitete. Škole trebaju da pružaju mogućnosti, a deca kroz motivaciju da pronalaze svoj put.
out of our minds: learning to be creative
|
|
|