Staro 25. 01. 2006.   #4
STELLANOVA
expert
Master

Datum učlanjenja: 07.06.2005
Hvala: 47
51 "Hvala" u 37 poruka
STELLANOVA će postati "faca" uskoro
Pošaljite ICQ poruku za STELLANOVA Pošaljite poruku preko AIM za STELLANOVA Pošaljite poruku preko MSN za STELLANOVA

U trendu je i nov je, to je i jedan od nacina da se sajt razlikuje od drugih.
Razlike izmedju php-a i ruby-a su male ali:

1)
-One important difference between PHP and Ruby is the culture. Google “Chunky Bacon” to learn more.
2)
-Steps for installing Ruby

1. ./configure
2. make
3. make install

Steps for installing PHP

1. ./configure –help
2. Write down necessary configuration options and run something like…
3. ./configure –host=i386-redhat-linux –build=i386-redhat-linux –target=i386-redhat-linux-gnu –prefix=/usr –exec-prefix=/usr –bindir=/usr/bin –sbindir=/usr/sbin –sysconfdir=/etc –datadir=/usr/share –includedir=/usr/include –libdir=/usr/lib –libexecdir=/usr/libexec –localstatedir=/var –sharedstatedir=/usr/com –mandir=/usr/share/man –infodir=/usr/share/info –cache-file=../config.cache –with-config-file-path=/etc –with-config-file-scan-dir=/etc/php.d –enable-force-cgi-redirect –disable-debug –enable-pic –disable-rpath –enable-inline-optimization –with-bz2 –with-db4=/usr –with-curl –with-dom=/usr –with-exec-dir=/usr/bin –with-freetype-dir=/usr –with-png-dir=/usr –with-gd –enable-gd-native-ttf –with-ttf –with-gettext –with-ncurses –with-gmp –with-iconv –with-jpeg-dir=/usr –with-openssl –with-png –with-pspell –with-regex=system –with-xml –with-expat-dir=/usr –with-zlib –with-layout=GNU –enable-bcmath –enable-exif –enable-ftp –enable-magic-quotes –enable-safe-mode –enable-sockets –enable-sysvsem –enable-sysvshm –enable-discard-path –enable-track-vars –enable-trans-sid –enable-yp –enable-wddx –enable-mbstring –enable-mbstr-enc-trans –enable-mbregex –with-pear=/usr/share/pear –with-imap=shared –with-imap-ssl –with-kerberos=/usr/kerberos –with-ldap=shared –with-mysql=shared,/usr –with-pgsql=shared –enable-memory-limit –enable-bcmath –enable-shmop –enable-calendar –enable-dbx –enable-dio –enable-mcal –with-apxs2filter=/usr/sbin/apxs –with-xmlrpc –with-pdo-mysql –with-gettext –with-xmlreader –enable-sockets –with-zlib –with-readline –enable-pcntl –with-xml
4. wait a long time
5. if errors:
1. decipher errors
2. install dependencies
3. verify filesystem paths to libraries
4. GoTo 3
6. make
7. make install

etc....

Nekada je potrebno biti inovativan predstaviti nesto sveze i novo pogotovo na nasem prostoru gde toga ima malo.
STELLANOVA je offline   Odgovorite uz citat