Staro 28. 02. 2008.   #99
degojs
I'm a PC too.
Wrote a book

Datum učlanjenja: 05.06.2005
Hvala: 82
130 "Hvala" u 89 poruka
degojs će postati "faca" uskorodegojs će postati "faca" uskoro

Pa koju adresu da ti dam ako ne onu što koristim? E jebi ga.. Pa šta da radim, da pišem na Jahu da ne skeniraju mailove Mogu da ti dam i mail sa posla (nisam rad da ga ostavljam javno), ali ni tu nećeš imati sreće..

Što se dotičnih linkova tiče, pa jesi li ti njih uopšte pročitao pažljivo? Nisi.

U slučaju "tihe" instalacije ActiveX, može, ALI to mora da se prethodno podesi tako i to od strane administratora. Pazi koja je to glupost:
Citat:
Microsoft is adding a brand-new feature to Windows Vista to allow businesses to load ActiveX controls on systems running without admin privileges.
Heheh, pa u čemu je problem, (domain) admin ionako može da pošalje niz mrežu bilo šta što želi da instalira?

Vidi sam:
Citat:
Before installing the ActiveX control, the Installer service will check to see if the Host URL of the CODEBASE is defined and listed in Group Policy and if it is allowed. If the service policy permits the install of the ActiveX control, it will create an instance of the Internet Explorer ActiveX installer object to be used to install the control.

If Group Policy does not specify that the ActiveX control is allowed to install, then the default Windows Vista behavior is resumed: An authentication prompt is required to install an ActiveX control.
Inače, nisam čuo za tog čoveka pre (ne sećam se), sad mi je i jasno zašto.. šta ti kažeš?

Drugo, Rutkovska je ukazala na mogući "propust," ne znam da li to možeš tako da nazoveš - jer UAC je i dalje tu.

Citat:
Hoces da popricamo malo detaljnije o Microsoftovoj "briljijantnoj" ideji da koriste worm like tehnike za distribuiranje patche-ova? Takozvane friendly wormove ...
Može, o čemu je reč? Al daj da bude nešto konkretno, a ne kao ovo gore.. itd. Iskreno, mislim da nema potrebe.

Poslednja izmena od degojs : 28. 02. 2008. u 23:23.
degojs je offline   Odgovorite uz citat