profesionalac
Professional

Datum učlanjenja: 31.01.2006
Hvala: 2
7 "Hvala" u 6 poruka
Denis_Radenkovic is on a distinguished road

Citat:
Originalno napisao bojan_bozovic
Dobro, ja sam to naveo kao primer, sam flickr nisam koristio.
Mislim da vo postaje sve jasnije , jer da jesi, znao bi da tamo imas mogucnost da aplikujes licencu koja ti odgovara ili da ogranicis ko moze i ko ne da vidi tvoje slike

Citat:
Imao sam vise na umu servis poput myspace.
Da citiram sebe...

Citat:
50 Cent mozda ne, ne znam, ali Arctic Monkeys su se proslavili i proveli ne znam koliko nedelja na prvom mestu bilo koje top liste zahvaljujuci MySpace
Danas 10:36
Ali idemo u offtopic. Sto se "Web 2.0" tice smeta mi samo nacin na koji se prezentuje, maglovit i nejasan pojam jer sve moze da se nazove "Web 2.0" da se poj... investitori. Dobro, nekad bude i dobrog posla, ali onda je i termin "Web 2.0" suvisan.

...and again

Citat:
The concept of "Web 2.0" began with a conference brainstorming session between O'Reilly and MediaLive International. Dale Dougherty, web pioneer and O'Reilly VP, noted that far from having "crashed", the web was more important than ever, with exciting new applications and sites popping up with surprising regularity. What's more, the companies that had survived the collapse seemed to have some things in common. Could it be that the dot-com collapse marked some kind of turning point for the web, such that a call to action such as "Web 2.0" might make sense? We agreed that it did, and so the Web 2.0 Conference was born...
Denis_Radenkovic je offline   Odgovorite uz citat