Staro 16. 03. 2007.   #10
Ilija Studen
Direktor Kombinata
Invented the damn thing

Datum učlanjenja: 07.06.2005
Hvala: 44
119 "Hvala" u 64 poruka
Ilija Studen će postati "faca" uskoroIlija Studen će postati "faca" uskoro

Izvinjavam se, malo sam se zaleteo sa prethodnim komentarom. Prebacio sam se (umesto LGPL pročitao sam GPL). Uglavno LGPL je slobodniji. Evo ih osnovne osobine:

Citat:
The Library General Public License (LGPL) is a variant of the GPL. As the name indicates, it is mainly intended for libraries (such as DLLs), programs with functionality that can be used by other programs. The LGPL permits linking the library with such another program without imposing any obligations on that other program. Modifications to the library itself can only be distributed under the terms of the LGPL, which in this respect are equal to the terms of the GPL. That is, such modifications can only be distributed in source code form and without imposing any further restrictions on the recipients of these modifications.
Izvor citata...

U konkretnom slučaju to znači da možeš da koristiš lib bez ograničenja osim u slučaju da ga modifikuješ. Tada modifikacije moraju da budu dostupne pod LGPL licencom.

EXT autor nudi podršku i sponzorisanje feature za pare, ali je sam lib i dalje free. Huh, dobro je Dobar sam $400 godišnje mada ne bi bilo zgoreg da ljudi koji ozbiljno koriste EXT ipak plate licencu. Bilo bi baš sranje da se autor smori i zapusti ili napusti projekat.
Ilija Studen je offline   Odgovorite uz citat