|
Web site, dizajn i multimedia Galerija web sajtova, recenzije i kritike. Svaka nova tema zahteva odobravanje pre prikazivanja |
|
Alati teme | Način prikaza |
|
05. 09. 2007. | #1 |
novi član
Datum učlanjenja: 05.09.2007
Hvala: 0
0 "Hvala" u 0 poruka
|
Prokomentarišite sajt. Kritike više nego dobrodošle
Molio bih vas da prokomentarišete moj sajt. Budite surovo iskreni. Svaki vaš komentar mi je od velike koristi, zato se unapred zahvaljijem na vašem vremenu i trudu. Imajte u vidu da sam ipak početnik
Evo i linka... http://fi23.web1000.com |
06. 09. 2007. | #2 | |
profesionalac
Professional
Datum učlanjenja: 11.10.2006
Hvala: 32
10 "Hvala" u 7 poruka
|
pa ok izgleda, iako sam ja samo programer, a ne dizajner
eventualno bi ti izdvojio ovo kao jedno "ooops?", recimo: Citat:
"Vasih par trenutaka moze puno doprineti radu naseg sajta. Popunite anketu." taj neki rad :P ali kazem ti - to rade ljudi sa godinama iskustva u pisanju. ja sam, avaj, samo programer ^_^ poz! |
|
06. 09. 2007. | #3 |
Goran Pilipović
Sir Write-a-Lot
|
Necemo ovo da radimo ovde, sorry, ali ne radimo review sajtova na zahtev. Ako neko misli da treba - neka se javi preko privatne poruke ili na email.
06. 09. 2007. | #4 |
novi član
Datum učlanjenja: 05.09.2007
Hvala: 0
0 "Hvala" u 0 poruka
|
Hvala
@dootzky
Hvala na komenterima i savetima. Nisam baš bio ozbiljan za ponude web developmenta, ali stvarno nisam znao o čemu da pišem. Prvensveno sam želeo mišljenja o dizajnu i samom izgledu sajta, a sadržaj prezentacije je itekako neozbiljan, jer sam ga otkucao čisto da popunim prostor na stranicama. A o greškama.... |
|
|
Slične teme | ||||
Tema | Početna poruka teme | Forum | Odgovori | Poslednja poruka |
Kritike i sugestije www.gaspetrol.co.yu | kubit | Web site, dizajn i multimedia | 31 | 16. 01. 2008. 14:01 |
MySQL: Više tabela, više baza ili? | Ilija Studen | SQL baze podataka - Sponzor: Baze-Podataka.net | 22 | 23. 10. 2007. 00:24 |