DevProTalk

Forumi IT profesionalaca
web development, web design, e-business, SEO


Idite nazad   DevProTalk > Poslovanje, održavanje i marketing > Marketing i SEO
Želite da se reklamirate ekskluzivno na ovoj poziciji? Javite se

Marketing i SEO Marketing tehnike i Search Engine Optimization

Odgovori
 
Alati teme Način prikaza
Staro 11. 03. 2010.   #1
ppavlovic
expert
Expert
 
Avatar ppavlovic
 
Datum učlanjenja: 27.11.2005
Poruke: 543
Hvala: 47
57 "Hvala" u 31 poruka
ppavlovic će postati "faca" uskoro
Default

@lurker: po tebi je bilo bolje da zakupe adwords nego li da brendiraju sajt? Ljudi su hteli da brendiraju sajt i to nije velika cifra za usko targetiranu publiku (ako su oni procenili da jeste).

Mozda su za te pare trebali da zakupe bilbord na ... koliko vremena (nemam predstave koliko bi tako nesto kostalo). Imali bi sigurno 10 puta vise "pregleda", ali ne bi imali apsolutno nikakav efekat od kampanje.

Ipak su brendiranje (baner kampanje) malo drugacije od CPC, jel' da?
__________________
MojNoviAuto.com - Tvoj prvi sajt za kupovinu novog automobila
ppavlovic je offline   Odgovorite uz citat
Staro 11. 03. 2010.   #2
lurker
profesionalac
Qualified
 
Datum učlanjenja: 21.01.2009
Poruke: 154
Hvala: 3
34 "Hvala" u 22 poruka
lurker is on a distinguished road
Default

Citat:
Originalno napisao ppavlovic Pogledajte poruku
@lurker: po tebi je bilo bolje da zakupe adwords nego li da brendiraju sajt? Ljudi su hteli da brendiraju sajt i to nije velika cifra za usko targetiranu publiku (ako su oni procenili da jeste).

Mozda su za te pare trebali da zakupe bilbord na ... koliko vremena (nemam predstave koliko bi tako nesto kostalo). Imali bi sigurno 10 puta vise "pregleda", ali ne bi imali apsolutno nikakav efekat od kampanje.

Ipak su brendiranje (baner kampanje) malo drugacije od CPC, jel' da?
Mozda se ja lose izrazavam, pa mislite da sam protiv online oglasavanja. Ali kao coveka koji ima i sajtove na Srpskom ja sam zabrinut, jer je ovo primer "presvlacenja" koji ce skoditi i meni na kraju. Jer su ljudi preplatili reklamu, pa nece vise platiti ni jednom sajtu (potencialno i mojem). Nadam se da sam sada jasnije obrazlozio.

Inace i preko adwordsa se moze raditi brendiranje zar ne? jedina razlika je sto je cena 10x manja (pozitivno za oglasavaca).

Brendiranje se radi upravo na "masi" a 200 posetioca (od kojih je bar polovina zalutala na sajt preko gugla i neke kombinacije keywordova) je suvise malo za brendiranje.

Zanimljivo je i to sto sam pogresno izracunao cenu posetioca a niko nije primetio.
Naime umesto na tri meseca ja sam racunao kvartalno (120 dana) umesto 90 dana. Tako da je racunica jos gora za oglasavaca.

CTR 2% (veoma optimistican) na 200 posetioca = 4 posete dnevno

4x90=360 posetioca za tri meseca

25000:360=70 dinara po posetiocu

Pa oni rade "brendiranje" na 360 ljudi?

Ponavljam opet, kad ovi ljudi shvate da su se zajebali, bicemo im svi mi krivi, i "sirice dalje" da reklama na internetu nije efikasna, sto nije tacno.

Da su te pare ulozili u neki sajt koji ima nekoliko hiljada UV dnevno sigurno bi imali veci efekat. O tome pricam. I meni je u interesu da se ljudi sto vise reklamiraju na internetu, ali ne na ovaj nacin. Ovako je ono sto kaze (karikirano) banchi : ljudi se ponasaju neracionalno... i mnogi zive od toga...
a to je po meni sisanje ovaca, problem je sto kod nas ovaca ima malo a vuna polako raste.....
Zato bi nam bilo svima pametnije da naucimo ovce da svoju vunu iskoriste sto bolje....
lurker je offline   Odgovorite uz citat
Staro 11. 03. 2010.   #3
3banchi
branislav mandic mando
Wrote a book
 
Avatar 3banchi
 
Datum učlanjenja: 30.10.2009
Lokacija: NS
Poruke: 1.241
Hvala: 261
486 "Hvala" u 189 poruka
3banchi ima spektakularnu auru3banchi ima spektakularnu auru3banchi ima spektakularnu auru3banchi ima spektakularnu auru3banchi ima spektakularnu auru
Default

Citat:
Originalno napisao lurker Pogledajte poruku
CTR 2% (veoma optimistican) na 200 posetioca = 4 posete dnevno
Moras uzeti u obzir i da nije isti CTR na nekom opstem sajtu sa jako velikom posecenoscu i CTR na ciljanom odnosno specijalizovanom sajtu sa manjom posecenoscu. Ukupni ucinak CTR kampanje je tesko iskazati u ova dva slucaja.
__________________
...
Ej, živote, teško ovo jebote,
mani me se živote, ti ga nabijem!
3banchi je offline   Odgovorite uz citat
Staro 11. 03. 2010.   #4
lurker
profesionalac
Qualified
 
Datum učlanjenja: 21.01.2009
Poruke: 154
Hvala: 3
34 "Hvala" u 22 poruka
lurker is on a distinguished road
Default

Citat:
Originalno napisao 3banchi Pogledajte poruku
Moras uzeti u obzir i da nije isti CTR na nekom opstem sajtu sa jako velikom posecenoscu i CTR na ciljanom odnosno specijalizovanom sajtu sa manjom posecenoscu. Ukupni ucinak CTR kampanje je tesko iskazati u ova dva slucaja.
Ako pratis CTR na razlicitim sajtovima, onda si verovatno primetio da je na usko specijalizovanim sajtovima CTR prvo veliki a posle nekog vremena drasticno pada.

Upravo zbog toga sto dolaze isti ljudi ( koje ta nisa zanima, a to je uvek ograniceno ) pa se "zasite" i steknu "slepilo" za reklame. Dok na "sirokim" sajtovima dolaze razliciti i sto je najvaznije "novi" posetioci koji jos nisu bili i nemaju "slepilo"... i tu je CTR konstantniji (manji ali konstantan).

Mrzi me da sada trazim istrazivanje, u kome se vidi da samo 4% korisnika interneta klika na reklame.
Stalno istih 4% ostalih 96% su odavno "slepi" (ja licno ne pamtim da sam kliknuo na neku reklamu poslednjih nekoliko godina), a i broj "click happy" korisnika se konstantno smanjuje...
lurker je offline   Odgovorite uz citat
Odgovori



Pravila pisanja
Možete ne započinjati nove teme
Možete ne slati odgovore
Možete ne slati priloge
Možete ne izmeniti svoje poruke
vB kôd je Uključen
Smajliji su Uključen
[IMG] kod je Uključen
HTML kôd je Isključen
Pogledajte forum

Slične teme
Tema Početna poruka teme Forum Odgovori Poslednja poruka
Kako naplatiti kreditnu karticu, a dobiti wire? Sanjica e-Business 11 15. 12. 2010. 13:08
Kako jeftino i pouzdano naplatiti pružanje konsultantskih usluga US klijentima? Petar Marić Istine i zablude 21 27. 02. 2010. 17:38
Koliko naplatiti? Tane Sva početnička pitanja 4 01. 03. 2008. 07:11
Koliko ovo vredi? sirNemanjapro Web design, Layout, User Interface 10 16. 06. 2006. 22:50


Vreme je GMT +2. Trenutno vreme je 20:01.


Powered by vBulletin® Verzija 3.6.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © DevProTalk. All Rights Reserved.
Mišljenja, saveti, izjave, ponude ili druge informacije ili sadržaji nastali na Sajtu su vlasništvo onoga ko ih je kreirao, a ne DevProTalk.com, tako da ne morate da se oslanjate na njih.
Autori poruka su jedini odgovorni za ovakve sadržaje. DevProTalk.com ne garantuje tačnost, kompletnost ili upotrebnu vrednost informacija, stavova, saveta ili datih izjava. Ne postoje uslovi pod kojima bi mi bili odgovorni za štetu ili gubitak koji je posledica bilo čijeg oslanjanja na nepouzdane informacije, ili bilo kakve informacije nastale kroz komunikaciju između registrovanih članova.
Web sajt može sadržavati linkove na druge web sajtove na Internetu ili neke druge sadržaje. Ne kontrolišemo niti podržavamo te druge web sajtove, niti smo pregledali bilo kakve sadržaje na takvim sajtovima. Mi nećemo biti odgovorni za legalnost, tačnost ili prikladnost bilo kog sadržaja, oglasa, proizvoda, usluga ili informacije lociranim na ili distribuiranih kroz druge web sajtove, niti za bilo kakvu štetu nastalu kao posledica takvih informacija. DevProTalk.com drži i čuva druga prava vlasništva na web sajtu. Web sajt sadrže materijale zaštićene copyright-om, zaštitne znakove i druge informacije o pravu vlasništva ili softver. Članovi mogu poslatu informacije zaštićene pravima vlasništva njihovih nosilaca i ona ostaju zaštićena bez obzira da li su oni koji prenose te informacije to naveli ili ne. Osim informacija koje su u javnom vlasništvu ili za koje dobijete dozvolu, nemate pravo da kopirate, modifikujete ili na bilo koji način menjate, objavljujete, prenosite, distribuirate, izvršavate, prikazujete ili prodajte bilo koju informaciju zaštićenu pravima vlasništva. Slanjem informacija ili sadržaja na bilo koji deo DevProTalk.com, Vi automatski dozvoljavate i predstavljate garanciju da imate pravo da dozvolite DevProTalk.com ili članovima DevProTalk.com bespovratnu, kontinualnu, neograničenu, globalnu dozvolu da koriste, kopiraju, izvršavaju, prikazuju i distribuiraju takve informacije i sadržaje i da iz takvih sadžaja koriste bilo koji deo u bilo koje svrhe, kao i pravo i dozvolu da koriste gore navedene sadržaje. Svi zaštitni znakovi (trademarks), logotipi, oznake usluga, firme ili imena proizvoda koji se pominju na ovom web sajtu su vlasništvo kojim raspolažu njihovi vlasnici.