DevProTalk

Forumi IT profesionalaca
web development, web design, e-business, SEO


Idite nazad   DevProTalk > Web development i web aplikacije > Programiranje
Želite da se reklamirate ekskluzivno na ovoj poziciji? Javite se

Programiranje Java, Perl, VB, ASP, .NET, C, C++, Pascal, Delphi Sponzor: VIP izazov 3

Odgovori
 
Alati teme Način prikaza
Staro 24. 04. 2011.   #1
morando
nedovoljno naspavan
Na probnom radu
 
Datum učlanjenja: 25.03.2011
Poruke: 21
Hvala: 7
1 "Hvala" u 1 poruci
morando is on a distinguished road
Default [C++] Unicode je horor

Pošto sam relativno početnik (programiranje mi dođe kao hobi), imam velikih problema oko razumevanja ANSI vs UNICODE i korišćenja raznih funkcija koje ih koriste (vezano za unos i iznos (kako da ga nazovem na srpskom)).
Dosta puta sam pretraživao po net-u o detaljima vezanim za Unicode, ali nigde nema konkretno objašnjeno (uprošćeno) ili naći nešto kodova/primera što je veoma teško,
kao da su svi koji su pisali želeli da zvuče stručno (u očima drugih, kao da prave za njih same a ne za nekog početnika koji hoće da nauči/razume, mada je to nažalost slučaj i sa dosta drugih knjiga/tutoriala) ubacivali brdo zbunjujućih/komplikovanih stvari u takav text tako da se vraćam na sam početak po hiljadu puta.
Pošto koristim vs 2010 express, uvek kad bih pravio neku aplikaciju isključivao bih opciju "Use unicode character set".
Tek skoro sam "provalio" kako da podesim (iako je gore navedeno isključeno) da prikazujem/snimam podatke sa "našim" latiničnim slovima (npr. ŠĐČŽĆ), evo test koda:
Kôd:
#include <iostream>
#include <string>
#include <fstream>
#include <locale>

int main()
{
	setlocale(LC_ALL, ".1250");
	std::string slova = "ŠĐČŽĆ";
	std::cout << "Test slova u konzoli - " << slova << std::endl;

	std::ofstream out("out.txt");
	out << slova;
	out.close();

	std::ifstream in("out.txt");
	in >> slova;
	in.close();
	std::cout << "Test slova u konzoli - " << slova << std::endl;

	std::cout << "Press enter to exit...";