|
Sva početnička pitanja Sva početnička pitanja bi trebala da se postavljaju u ovom forumu, a ako se pretvori u kvalitetnu diskusiju interesantnu svima - prebacićemo je u odgovarajući forum. Molimo "znalce" da ne omalovažavaju početnike, ako žele da pomognu svi ćemo biti zahvalni, ako ne žele, neka preskoče ovaj forum. |
|
Alati teme | Način prikaza |
02. 05. 2009. | #1 |
novi član
Datum učlanjenja: 15.10.2008
Hvala: 2
14 "Hvala" u 1 poruci
|
Dreamweaver, vertikalno centriranje, i divljanje rolovovera sa promenom rezolucije
Cao ljudi,krenuo sam da pravim burazeru sajt,da napomenem
da sam pocetnik, i da mi ovo dodje kao vezbanje, radim u dreamweveru i naisao sam na problem, pocetnu ili home stranicu sam kreirao ovako http://i281.photobucket.com/albums/k...j/1pocetna.jpg prvi problem je sa centriranjem stranice, sve ja to lepo HORIZONTALNO centriram u DW pomocu css panela, ONDA UBACIM ROLOVORER slicice i u live viewu DW sve to lepo izgleda ali kada pogledam u IExploreru rolovorei su se pomerili u stranu potpuno to izgleda ovako http://i281.photobucket.com/albums/k.../pomeranje.jpg ili kada stavim jos vecu rezoluciju ode jos vise ispod mislio sam da u desnom uglu stavim i mali televizor u kome ce da ide flesh video ali i ovaj video bezi kada se nacentrira stranica kada ne centriram ovu web stranicu koja iznosi w 945 h 613 onda je sve normalno i lepo radi ali je priblizeno levoj stranici sto je za ovako zamisljenu stranicu veoma ruzno, inace mi je monitor rez 1024x768 pa se najvise cimam kako li ce izgledati na wide monitorima, takodje voleo bih i da stranica vude i vertikalno centrirana i u sredini,gledao sam to po netu da je tesko,mada nema veze prezivelo bi se to vazno je ovo sa roloverima |
02. 05. 2009. | #2 |
troll mode
Wrote a book
|
Rollover je mnogo bolje uraditi pomocu CSSa nego putem te js skripte sto imas u Dreamweaveru, prosto je dosta evo ti i tutorial
http://dragan.yourtree.org/blog/sr/2...rollover-meni/ |
"Hvala" Eniac za poruku: |
10. 05. 2009. | #3 |