|
SQL baze podataka - Sponzor: Baze-Podataka.net MySQL, MSSQL, Oracle, Access, ODBC. Ako imate problem brže i preciznije ćete dobiti odgovor ako priložite strukturu tabela ili skript koji kreira tabele i puni ih test podacima umesto što to problem opisujete samo rečima. Sponzor: Baze-Podataka.net - Blog o bazama podataka |
|
Alati teme | Način prikaza |
26. 08. 2006. | #1 |
novi član
Datum učlanjenja: 26.08.2006
Hvala: 0
0 "Hvala" u 0 poruka
|
Kako da konvertujem tabelu iz MS Excels u MySQL
Koji je najprostiji i najpouzdaniji nacin da fajl iz MS Excel-a konvertujem u MySQL (jedva da sam pocetnik sa SQL-om do sada sam radio sa FoxPro-om)
|
26. 08. 2006. | #2 |
Nikola Denić
Sir Write-a-Lot
|
exportuj csv i onda pogledaj
http://www.php.net/fgetcsv
26. 08. 2006. | #3 |
Goran Pilipović
Sir Write-a-Lot
|
Ja uzmem copy iz excela i paste u word i onda sa search-replace dobijem .sql file koji kasnije samo ubacim u bazu.
26. 08. 2006. | #4 |
profesionalac
Qualified
|
www.xbaseview.com
Inace pogledajte ovaj program, za nekih 25-30 eura ga mozete kupiti, a stvarno je izvrstan radi konverziju iz nekih 14 formata baza podataka u 12 formata.
26. 08. 2006. | #5 |
Dejan Katašić
Wrote a book
Datum učlanjenja: 10.06.2005
Hvala: 129
86 "Hvala" u 43 poruka
|
Heh, ja sam snimao sheetove kao html, napisao greasemonkey skript koji podatke iz tabele potrpa u formular i pošalje php stranici koja kreira tabelu u bazi i natrpa podatke. Nije savršeno, obzirom da se browser buni za poduže izvršavanje skripta, ali odradi se :-)
|
26. 08. 2006. | #6 |
Душан Бошкић
Qualified
|
Nije baš najprostije
http://www.webthang.co.uk/tuts/tuts_...rt/convert.asp, kao što rekoh nije baš najprostije, ali je najpouzdanije, više puta isprobana metoda za koju mogu da garantujem 100%
26. 09. 2006. | #7 |
expert
Expert
|
pa, zavisi od strukture sheet-a, tj. da li su podaci u kolonama kao ime=>vrijednost ili je manje/vise zapetljano jer onda pada u vodu prosto procitaj->zapisi.